عنوان اصلی: Competitive identity : the new brand management for nations, cities and regions,2007
نویسنده: نوشته سايمون آنهولت Anholt, Simon
ترجمه: مصطفي اكبرىمطلق،صالح شريفى
تاریخ اثر: 1390
ناشر: تهران: طحان : هله
قیمت (ریال):58000
قطع: خشتی کوچک
نوبت چاپ:1
موضوع: معماری و شهرسازی
کتاب"هویت رقابتی: مدیریت نوین برند برای ملل، شهرها و مناطق" ترجمه کتاب "Competetive Identity: The New Brand Management for Nationas, Cities and Regions" نوشته سایمون انهالت است که از اندیشمندان و صاحب نظران اصلی در زمینه هویت رقابتی است و اولین کتاب در این زمینه است که نه تنها مفهوم هویت رقابتی را مطرح ساخته و تئوری های آن را مورد بررسی قرار داده است، بلکه به چگونگی فهم و برنامه ریزی و اجرایی نمودن آن و توسعه هویت رقابتی نیز پرداخته است.
نویسنده: نوشته سايمون آنهولت Anholt, Simon
ترجمه: مصطفي اكبرىمطلق،صالح شريفى
تاریخ اثر: 1390
ناشر: تهران: طحان : هله
قیمت (ریال):58000
قطع: خشتی کوچک
نوبت چاپ:1
موضوع: معماری و شهرسازی
کتاب"هویت رقابتی: مدیریت نوین برند برای ملل، شهرها و مناطق" ترجمه کتاب "Competetive Identity: The New Brand Management for Nationas, Cities and Regions" نوشته سایمون انهالت است که از اندیشمندان و صاحب نظران اصلی در زمینه هویت رقابتی است و اولین کتاب در این زمینه است که نه تنها مفهوم هویت رقابتی را مطرح ساخته و تئوری های آن را مورد بررسی قرار داده است، بلکه به چگونگی فهم و برنامه ریزی و اجرایی نمودن آن و توسعه هویت رقابتی نیز پرداخته است.
این کتاب به همت معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد (مدیریت توسعه و پژوهش- گروه تحقیقات برنامه ریزی و توسعه پایدار شهری) و توسط آقایان مصطفی اکبری مطلق، مجتبی شاکری روش و محمدصالح شریفی به فارسی برگردان شده است و از سوی انتشارات طحان در زمستان 1390 و در 138 صفحه به چاپ رسیده است.