امتیاز موضوع:
  • 15 رأی - میانگین امتیازات: 2.93
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بودجه نگهداری راه ها کمتر از کشور های آفریقایی
#1
[align=JUSTIFY !IMPORTANT]مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به این‌که اعتبارات عمرانی استان در سال‌های ۹۱ و ۹۲ شرایط سختی داشت، گفت: بودجه نگهداری راه‌ها در ایران کمتر از بودجه کشورهای آفریقایی است.
[/align]
[align=JUSTIFY !IMPORTANT]فریبرز واحدی اظهار کرد: نگهداری ۳۰۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی استان تهران با توجه به ترافیک بالا و نقش این راه‌ها در اقتصاد کشور بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.
[/align]
[align=JUSTIFY !IMPORTANT]وی با اشاره به اهمیت نگهداری راه‌ها گفت: به‌طور معمول ۲ تا ۶ درصد ارزش راه‌ها باید سالانه صرف تعمیر و نگهداری شود.در کشورهای توسعه یافته این میزان ۶ درصد است و در کشورهای آفریقایی هم حدود ۲ درصد.
[/align]
[align=JUSTIFY !IMPORTANT]مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: این در حالی است که در سال‌های اخیر بودجه تخصیص یافته برای تعمیر و نگهداری راه‌ها در ایران کمتر از یک درصد بوده است. در صورتیکه حداقل باید ۴ درصد از ارزش راه‌ها از طریق مشارکت یا بودجه عمومی به نگهداری راه‌ها اختصاص یابد.
[/align]
[align=JUSTIFY !IMPORTANT]واحدی از آغاز طرح نوروزی راه‌های استان تهران از ۲۵ اسفند خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های ما در استان هوشمندسازی جاده‌هاست و در این زمینه سامانه‌های هوشمند مانند سیستم‌های ثبت تخلف، دستگاه‌های تردد شمار، دوربین‌های هوشمند و… در حال نصب در راه‌های استان تهران است.
[/align]

آخرین ارسال های من :
پاسخ
 سپاس شده توسط Brightness
#2
اگر به مبلغ بودجه یه کشور آفریقایی و بودجه ایران اشاره میکرد شاید باورم میشد!
اما شواهد عددی نشون میده هیچ کشوری در دنیا قد ایران هزینه جاده کشیدن و نگهداری جاده نمیکنه!
مشکلات از جای دیگه هست نه مبلغ بودجه!

آخرین ارسال های من :
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مقاله:نقش نظام کاربری ها و پهنه بندی در طرح جامع و تفصیلی جدید شهر تهران meysam rezaei 1 1,289 ۱۳۹۴-۶-۸، ۰۹:۳۵ صبح
آخرین ارسال: alireza
  طراحی سیستم های ارزیابی سیاستهای توسعه شهری حمل و نقل محور با اتکا بر مدلهای یکپارچه Brightness 0 1,685 ۱۳۹۴-۱-۱، ۰۹:۴۸ عصر
آخرین ارسال: Brightness
  رویه های تأمین مالی پروژه های زیربنایی با تأکید بر حوزه آزادراه و راه آهن Brightness 0 1,226 ۱۳۹۴-۱-۱، ۰۴:۴۹ عصر
آخرین ارسال: Brightness
  ارزش افزوده اقتصادي ناشی از اجراي پروژه هاي توسعه حمل و نقل عمومی محور در بخش مرکزي ش Brightness 0 1,575 ۱۳۹۳-۱۲-۲۹، ۰۱:۴۸ عصر
آخرین ارسال: Brightness
  مقاله بررسی تاثیر متقابل درآمد های مالیاتی دولت و درآمدهای شهرداری تهران alireza 1 2,625 ۱۳۹۳-۱۰-۱۹، ۱۰:۴۰ عصر
آخرین ارسال: alireza
  دانلود مقاله مطالعات میدانی در خصوص میزان رضایتمندی شهروندان از سامانه اتوبوس های تند atelieahjam 0 1,794 ۱۳۹۳-۵-۲۱، ۱۱:۵۳ عصر
آخرین ارسال: atelieahjam
  روش های آرام سازی ترافیک Safoora_Tn 0 1,934 ۱۳۹۳-۳-۷، ۰۵:۵۲ عصر
آخرین ارسال: Safoora_Tn
  سنجش کیفیت پیاده راه هاي شهري در راستاي نیل به حمل ونقل انسان محور-www.iranshahrsaz.c alireza 0 1,849 ۱۳۹۳-۲-۱۱، ۰۹:۴۴ عصر
آخرین ارسال: alireza
  تصاویری از میدان شهدا ( فلکه دوم ) شهرستان بابلسر - با رویکردی به حجم ترافیکی شهر atelieahjam 0 1,915 ۱۳۹۳-۲-۵، ۰۱:۵۴ عصر
آخرین ارسال: atelieahjam
  ایین نامه طراحی راه های شهری marziyeh.b 0 1,586 ۱۳۹۲-۱۲-۴، ۰۶:۴۰ عصر
آخرین ارسال: marziyeh.b

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان